ZWROTY I WYMIANY

a) Towary z regularnej sprzedaży:

Istnieje możliwość zwrotu zamówionego towaru, w terminie 14 dni od dnia jego dostarczenia do klienta wraz z pisemnym potwierdzeniem rezygnacji oraz dowodem sprzedaży lub fakturą, bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. Ważne natomiast jest, że zwrotu możesz dokonać JEDYNIE pod warunkiem, że towar jest w stanie nienaruszonym tzn. nie może on nosić śladów użytkowania, posiadać żadnych zabrudzeń itp. Zwrot towaru niezgodny z powyższymi zasadami nie zostanie przyjęty. Szczegóły zwrotu uzgodnij z nami telefonicznie bądź mailowo. 

Zwrotowi podlegają jedynie koszty zakupionych towarów. Nie zwracamy kosztów przesyłek. Koszty dostarczenia zwrotów do sklepu ponosi Klient. Towary, które zostały zakupione w naszym Sklepie FORMMA.PL objęte są rękojmią na zasadach ogólnych określonych w przepisach Kodeksu cywilnego. Jeżeli, zauważysz wadę, która nie powstała w wyniku niewłaściwego użytkowania, złóż reklamację. 

Odeślij reklamowany produkt na adres naszego Sklepu FORMMA.PL, najlepiej zrób to po wcześniejszym kontakcie telefonicznym lub mailowym. Do wysyłanego towaru koniecznie dołącz opis wady oraz dowód sprzedaży lub fakturę. Koszt wysyłki ponosi Klient. Koszt wysyłki zwrócimy w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji. Reklamację rozpatrzymy po otrzymaniu produktu. Wszystkie informacje co do reklamacji będziemy przekazywać Ci na bieżąco. Ostateczny termin rozpatrzenia reklamacji i poinformowania Cię o jej rozpatrzeniu wynosi 14 dni. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji otrzymasz towar naprawiony lub nowy, pozbawiony wad - wyślemy go do Ciebie na nasz koszt. Jeśli danego towaru brakuje w naszym asortymencie, otrzymasz zwrot wpłaconej należności. Zwrotów należności dokonujemy przelewem  na wskazane przez Ciebie konto lub adres. Jeśli chodzi o reklamacje z tytułu uszkodzeń podczas transportu, rozpatrujemy je wyłącznie na podstawie protokołu szkód podpisanego przez Ciebie i przewoźnika. 
Reklamacje i zwroty należy kierować na adres:

FORMMA Brand

Ul. Słomińskiego 1 lok.2

00-204 Warszawa

 

 

b) Produkty personalizowane : 

Produkty personalizowane oraz limitowane modele oznaczone symbolem PREORDER lub PREORDER Fresh nie podlegają zwrotom ani wymianom na inny rozmiar czy model, chyba że posiada wadę fabryczną - wtedy zostają wymienione na model wolny od wad. 


Góra