Fight Shorts SAIYAN Son Goku

209,00 zł

Krótkie spodenki dla mężczyzn trenujących sporty walki, ceniących wygodę i swobodę ruchów jak również doskonałą jakość. Fight Shorts posiadają szybkie i mocne zapięcie na rzep, jak również ściągające się sznurki w pasie.

Dzięki nowoczesnym technologiom wykonania tkanin, wyróżnia je wytrzymałość przy jednoczesnym zapewnieniu swobody ruchów.

Wykonane z najwyższej jakości materiałów:

  • dzianina poliestrową, która jest jednocześnie bardzo wytrzymała i odporna na rozciąganie i rozdzieranie.
  • wilgoć i pot odprowadzane na zewnątrz.
  • trwałe nadruki wykonane metodą sublimacji.

PRZESYŁKI NA TERENIE POLSKI

poczta polska

1)     Poczta Polska

Paczka pocztowa, obsługiwaną przez Pocztę Polską.

Gwarantowany czas dostarczenia przesyłki w tym przypadku wynosi od jednego do około trzech dni roboczych i jest liczony od chwili nadania. Przesyłki pocztowe nadawane są na dwa sposoby:

a) priorytetem – wysyłka po zapłacie za towar,
b) za pobraniem – płatność przy odbiorze przesyłki. Doliczony zostanie koszt pobrania w wysokości 5 zł.

Pamiętaj! Termin dostawy zależny jest od lokalnego urzędu pocztowego, na co Sklep niestety nie ma wpływu.

Jeśli listonosz nie zastanie Cię w domu, zostawi awizo i po przesyłkę będziesz musiał zgłosić się bezpośrednio do swojego urzędu pocztowego.

inpost 

2)     Paczkomaty InPost

Dostawy za pośrednictwem Paczkomaty InPost

Przy zakupach w sklepie internetowym podaj swój numer telefonu i adres e-mail oraz wybierz najwygodniejszy Paczkomat.

W momencie dostarczenia przesyłki do Twojego Paczkomatu otrzymasz od nas powiadomienie z kodem odbioru (6 cyfr). Zachowaj je, by móc odebrać paczkę!

Podejdź do Paczkomatu i podaj na ekranie swój numer telefonu oraz kod odbioru. Po chwili otworzy się skrytka z Twoją paczką. Na odbiór masz 3 dni od otrzymania powiadomienia. Jeśli nie masz czasu, poproś kogoś zaufanego, by zrobił to za Ciebie!

 

     3)    Odbiór osobisty (Warszawa)

Jeśli nie chcesz płacić za wysyłkę - odbierz swoje zamówienie w naszym biurze.

Zapraszamy na ul. Marymoncką 105 lok. 42/43 (II piętro) od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 15:00

WAŻNE: Zadzwoń wcześniej do BIURA (tel.: +48 518 696 809

 

 

 

  Termin wysyłek

Paczki wysyłamy w dni robocze od poniedziałku do piątku wg. poniższego harmonogramu.

Jeśli złożysz zamówienie do godz. 12.00 - towar wyślemy jeszcze tego samego dnia.

Jeśli złożysz zamówienie po godz. 12.00 - towar wyślemy następnego dnia roboczego.

 

 

 

Koszty dostawy

Przesyłki na terenie Polski wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz firmy InPost( tylko Paczkomaty).

Poczta Polska

(płatność przelewem z góry) - 15 zł
 Poczta Polska (płatność przy odbiorze) - 20 zł

 InPost Paczkomat

- odbiór w paczkomacie

Gabaryt A -(wysokośc 8cm/ szeokośc 38 cm/ głebokośc 64 cm) 10,00 brutto
Gabaryt B -(wysokośc 19cm/ szeokośc 38 cm/ głebokośc 64 cm)10,00 brutto
Gabaryt C -(wysokośc 41cm/ szeokośc 38 cm/ głebokośc 64 cm) 11.00 brutto

Przewidywany czas dostawy:

 

- w przypadku Poczty Polskiej - 1-3 dni robocze (gdyby kurier nie zastał Cię w domu to zostawi awizo i paczka będzie do odebrania w najbliższym oddziale Poczty Polskiej)

 - w przypadku Paczkomatów Inpost - 1-2 dni robocze (przesyłki zwykle są doręczane następnego dnia roboczego po wysłaniu ale firma Inpost dla bezpieczeństwa podaje zakres 1-2 dni)

 

Zamówienia zagraniczne

 

-W przypadku zamówień z przesyłką zagraniczną (zamówienie zagraniczne) cena oraz czas dostawy będą wyświetlane przy skladaniu zamówienia

-Forma dostawy zostanie oznaczona przez Klienta w zamówieniu. System po weryfikacji kosztów i czasu trwania dostawy, o których mowa w punkcie powyżej, wyświetli stosowną informację Klientowi, wraz z podaniem całkowitej ceny usługi (cena towaru oraz koszt przesyłki).

-W przypadku zamówienia zagranicznego  dopuszczalną formą płatności są

 

-Przelewy

-Przelewy24.

-PAYPAL

 

,

-Sklep przystąpi do realizacji zamówienia zagranicznego po zaksięgowaniu na koncie bankowym Sklepu sumy pieniężnej odpowiadającej cenie towaru oraz wskazanym kosztom przesyłki.

Metody dostawy

Przesyłki na terenie Unii Europejskiej i na cały świat  są realizowane za pośrednictwem;
Inpost CrossBorder

DHL

Poczta Polska

Gdy tylko przesyłka wyruszy w drogę z naszego magazynu otrzymasz infomację od firmy DHL lub InPost CrossBorder z numerem paczki oraz linkiem umożliwiającym jej śledzenie.

  Termin wysyłek

Paczki wysyłamy w dni robocze od poniedziałku do piątku wg. poniższego harmonogramu.

Jeśli złożone zamówienie zostanie opłacone a nasz dział księgowy przyjmie Twoją wpłatę, przystępujemy do realizacji Twojego zamówienia

Koszty dostawy

Przesyłki na terenie Polski wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej, DHL oraz firmy InPost( CrossBorder

Poczta Polska;

Koszty wysyłki dla krajów Europy i Świata dostępne są pod tym linkiem;
http://cennik.poczta-polska.pl/usluga,zagraniczny_paczka_pocztowa.html
Pamiętaj , jeżeli chcesz by Twoje zamówienie dotarło do Ciebie szybciej, zdecyduj się na priorytetową formę wysyłki.

 

DHL;

DHL Economy

Unia Europejska

Niemcy   Slowacja   Czechy   

 

1.0kg-76 zl

2.0kg- 95 zl

3.0kg- 106 zl

4.0kg- 117 zl

5.0kg- 128 zl

 

 

 Francja   Austria   Holandia   Monako   Luxemburg   Wielka Brytania   Wlochy

 

 

1.0kg- 82 zl

2.0kg- 102 zl

3.0kg- 113zl

4.0kg- 125 zl

5.0kg- 137 zl

 

 Bulgaria    Chorwacja    Cypr    Dania    Estonia     Finlandia    Litwa     Irlandia     Hiszpania       Grecja        Malta         Portugalia      Rumunia       Lotwa     Węgry     Slowenia       Szwecja  

1.0kg- 88 zl

2.0kg- 108 zl

3.0kg-121 zl

4.0kg- 133 zl

5.0kg- 146 zl

 

Jeżeli interesuje Cie wycena kosztów transportu firmą DHL Twojej przesyłki na adres po za granice Unii Europejskiej, napisz do Nas na maila biuro@formma.pl  Zrobimy wycenę na podstawie indywidualnej korzystnej dla Ciebie cenowo oferty jaką mamy od o3) firmy

 

Inpost CrossBorder

Z doręczeniem do Paczkomatu

Czechy Slowacja

GAB A                        GAB B                               GAB C

19x38x64                    8x36x64                            41X38X64

-5KG                           5-10KG                              10-20KG

34zl                              44zl                                     55zl

 

 

Z doręczeniem pod wskazany adres

Niemcy                    Czechy                  Slowacja      

0-1kg             1-2kg            2-5kg            5-10kg           10-15kg         15-20kg           20-25kg

35zl                38zl              42zl               52zl                64zl                75zl                 87zl

 

Belgia                     Holandia

0-1kg             1-2kg            2-5kg            5-10kg           10-15kg         15-20kg           20-25kg

38zl                41zl               44zl               56zl                 68zl                74zl                  87zl

 

 

Wielka Brytania           Dania                  Austria

0-1kg             1-2kg            2-5kg            5-10kg           10-15kg         15-20kg           20-25kg

44zl                46zl               50zl               61zl                75zl                80zl                  93zl

 

 

Wlochy                         Portugalia            Francja                    

0-1kg             1-2kg            2-5kg            5-10kg           10-15kg         15-20kg           20-25kg

51zl                 54zl              58zl                71zl                 80zl                89zl                  101zl

 

 

 

Szwecja                    Finlandia                        Irlandia

0-1kg             1-2kg            2-5kg            5-10kg           10-15kg         15-20kg           20-25kg

 60zl                62zl              71zl                87zl                 96zl              104zl                116zl

 

Przewidywany czas dostawy:

 

- w przypadku Poczty Polskiej – do 7 dni roboczych (gdyby kurier nie zastał Cię w domu to zostawi awizo i paczka będzie do odebrania w najbliższym oddziale Poczty Polskiej)

 - w przypadku Paczkomatów Inpost – od 5 dni roboczych (przesyłki zwykle są doręczane w ciągu 7 dni roboczych)

-Przesylki DHL Economy doręczane są w ciągu 5 dni roboczych

- DHL Express doręczy Twoje zamówienie w 1-3 dni od momentu przyjęcia wpłaty przez Nasz dział księgowy 

Za zakupy w Naszym sklepie możesz zapłacić korzystając z następujących form płatności:

 

1. Za pobraniem

Płatność gotówką listonoszowi lub kurierowi przy odbiorze przesyłki.

 

2. Przelew

Wybierając tą opcję, po złożeniu zamówienia ureguluj należność na następujące konto:
Numer rachunku: 95 1140 2004 0000 3102 4661 4799 
Nazwa: ZAVISCHA Adam Mazurkiewicz 
Adres: Inflancka 19/11 
Kod pocztowy: 00-189 
Miejscowość: Warszawa

Zamówienie zostanie zrealizowane od razu po zaksięgowaniu kwoty na koncie.

 

3. Płatność elektroniczna za pomocą platformy Przelewy24.

Płatność za pośrednictwem serwisu płatności internetowych Przelewy24.pl. Serwis  umożliwia realizację płatności za pomocą karty kredytowej lub szybkiego przelewu internetowego. Decydując się na tę opcję płatności, automatycznie zostaniesz przekierowany do systemu Przelewy24.pl.

Realizując płatność za pomocą przelewu internetowego, po wybraniu swojego banku, należy zalogować się za pomocą danych dostępowych do bankowości internetowej oraz potwierdzić płatność. 
Lista banków obsługiwanych przez serwis Przelewy24.pl

 

4. Płatność elektroniczna za pomocą platformy PAYPAL

 

PayPal to usługa płatności online, dzięki której w prosty, bezpieczny i szybki sposób dokonasz płatności w sklepach internetowych - bez żadnych dodatkowych kosztów.

- Bezpiecznie: Twoje dane bankowe są zapisane wyłącznie w systemie PayPal i nie są przesyłane przez Internet przy każdym zamówieniu on-line.

- Łatwo: Płacisz za pomocą kilku kliknięć. Twoje konto PayPal jest powiązane z kontem bankowym, kartą kredytową lub debetową, w związku z czym nie musisz wprowadzać przy każdym zakupie od nowa swoich danych bankowych.

- Szybko: Płatności PayPal są przekazywane błyskawicznie, a sprzedający może od razu przekazać towar do wysyłki.

-  Wybierz płatność przez PayPal, a na koniec procesu składania zamówienia zostaniesz przekierowany bezpośrednio do systemu PayPal. Jeśli jesteś już klientem PayPal, możesz się tam zalogować za pomocą swoich danych użytkownika i potwierdzić płatność. Jeśli jesteś nowym klientem PayPal, możesz również zalogować się jako gość lub utworzyć nowe konto PayPal, a następnie potwierdzić płatność.

Program lojalnościowy

Ogólne informacje o programie lojalnościowym.

Każdy zarejestrowany klient sklepu formma.pl za dokonane zakupy  otrzymuje punkty w programie lojalnościowym, które może wymieniać na produkty z naszej oferty podczas realizacji zamówień.

Zasady naliczania punktów:

Każdy klient dokonujący u nas zamówienia z zarejestrowanego konta otrzymuje od nas punkty lojalnościowe, które może zamienić na bon rabatowy przed następnym zakupem. 
Każde wydane 10zł dodaje 1 punkt lojalnościowy, który można wymienić na 0.2 zł

10zł=1pkt=0.2 zł

 

Jak skorzystać z punktów lojalnościowych.

1. Zrób zamówienie za minimum 10 zł. 
2. Punkty będą dostępne na twoim koncie, gdy tylko status twojego zamówienia zmieni się na "wysłane".
3. Aby zrealizować swoje punkty należy wejść w zakładkę "moje punkty lojalnościowe" w swoim koncie na sklepie i kliknąć w przycisk "przekształcić moje punkty na voucher...".
4. W podsumowaniu zamówienia w okienku kupony należy wkleić kod rabatowy, który znajduję w zakładce moje kupony rabatowe.

 

Weryfikacja punktów.

Punkty za zamówienie przyznawane są po zamknięciu (zmianie statusu  na wysłane/dostarczone) zamówienia przez administratora.


Punkty oczekujące zostają zaliczone, gdy:

wiadomo, że dana transakcja została sfinalizowana, czyli zamówienie zostało opłacone, a zamówiony towar został wysłany do Klienta,

transakcja została sfinalizowana (zamówienie opłacone i zamknięte w systemie) w ciągu 14 dni od chwili złożenia zamówienia.

 

 

Punkty oczekujące zostają anulowane;

nie doszło do transakcji (np. brak wpłaty),

 

Uwagi dodatkowe:

dla jednego Klienta może być prowadzone tylko jedno konto z punktami. Nie ma możliwości przekazania punktów innej osobie,

minimalna ilość punktów jaką Klient musi zdobyć na swoim koncie żeby móc  je wykorzystać to 300 pkt.,

maksymalna ilość punktów to  4000 pkt. Po przekroczeniu salda punkty za kolejne zamówienia nie będa naliczane,

po wykorzystaniu części punktów saldo zostanie zmniejszone, punkty za kolejne zamówienia będą naliczane aż do ponownego uzyskania salda maksymalnego,

jeśli przy zamówieniu któryś z produktów został opłacony za pomocą punktów wtedy za całość zamówienia punkty nie są przyznawane,

jeśli w zamówieniu znajdują się produkty objęte będące już w promocji (np. obniżona cena specjalna) lub zamówienie objęte jest inną regułą promocją, punkty za takie zamówienie nie są przyznawane,

sklep formma.pl zastrzega sobie prawo do zmiany warunków w programie lojalnościowym.

Na wszystkie towary zakupione w naszym sklepie udzielamy 12-miesięcznej gwarancji.

Jeśli otrzymany przez Państwa towar będzie posiadał wady techniczne, należy odesłać go na nasz adres:

FORMMA Brand (ZAVISCHA Adam MAzurkiewicz)

ul. Marymoncka 105 lok. 42/43

01-813 Warszawa

Do przesyłki z reklamowanym towarem prosimy dołączyć wypełniony formularz reklamacyjny, który powinien zawierać dokładny opis reklamacji oraz adres zwrotny z kontaktowym numerem telefonu.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Podstawą przyjęcia reklamacji jest oryginał dowodu zakupu – faktura VAT lub paragon.

Towar przyjęty do reklamacji zostaje wymieniony na identyczny lub inny uzgodniony z Klientem.

W przypadku gdy dostarczone do Państwa opakowanie z towarem będzie nosić ślady uszkodzenia lub prób otwarcia, należy w obecności  kuriera spisać protokół szkody (formularz doręczyciele mają przy sobie) i nie przyjmować towaru.

Newsletter

Signup to receive our latest news and promotion!

Top